Sunday, December 14, 2008

what are the things that i am so into...

1. Sony Cyber-shot DSC-T500

warghhh!!!
nak beli!!!best nyerr...
ni specialization dia untuk recording..
leh record selama 1 jam for 1 frame with a satisfactory quality..


harga RM1500..
hmm..nak tunggu gaji bulan bila la baru dapat beli menatang ni ek..


2. clinique 3-steps

dah bepuluh kali aku nak survey menda alah ni..
aku baca reviewnye macam baguih benor.
tapi..selain dari harganya yang masih belum mampu dimiliki oleh student seperti aku ni, aku punya set loreal tu pulak xmau abes2 sampai aku rasa dah naik jemu pakai..
kalau aku beli mende alah clinique ni kang bazir lak loreal alu tu xbes lagi..
hmm...
xp2..
kang dapat gaji kang aku beli..kehkeh..






3. Sony Ericsson G900

ni lagu satu hal..
aku cam teringin je nak beli mende alah ni..
maklumla..
phone aku skrg ni xd 3G..pasalnye before ni xpenah teringin nak nak ber 3G ngn sapa2.
tapi..
sejak kami nak betukar kepada postpaid ni..
keperluan nak pakai fon 3G tu bertambah tinggi untuk memaksima kan penggunaan perkhidmatan telco yang kami gunakan..




dia ni 5 megapixel punya camera..touch screen lagi
tu pasal la aku ni tekinja2 sgt nak memiliki dirinya..
hehe...

4. suzuki swift sport

kehkeh..
ni angan2 jangka masa sederhana
sejak pertama kali terpandang mende alah ni..trus jatuh kerusi..
perghh...bestnye jika kupunya menatang ini..
kehkeh..






6 comments:

Anonymous said...

best ke clinique? macam nak try. aku pun la kekdahnya jemu nak mampos pakai loreal. tapi dua-dua pun senarai boikot israel. hmphh..patut kah pakai je bedak sejuk?

norafizah said...

tol2 yan, both brg israel la.. jgn bli, blila brgn buatn mesia hii..

Anonymous said...

wawa dasat lah inpian ko..bykY...letak lah impian setinggi langit klu jatuh pn sure tsabgkut kt pokok hhhehehe..tp swift 2 smarties lh...

kerja kerajaan said...

Sila jenguk-jenguk ye...

kerja kerajaan said...

Sila jenguk-jenguk ye...

asrohansyah said...

terrer ikam bepender bahasa banjar.. ^_^ sy pun baru belajar ni...